środa, 6 marca 2013

ABSURDY WPROWADZIŁ PIENIĄDZ.CZY TYLKO?


Przeczytałem teksty o pieniądzu. Sam je kolportowałem na szeroki rozdzielnik.

Zrozumiałem, że ABSURD OBECNEGO ŚWIATA jest absurdem nie do zlikwidowania.
Powróciłem do „filozofii” Kazimierza Styrny.
Myślę: a może to jest to?
Na Forum przeczytałem:
Panie Kazimierzu, sądzę, że pana projekt jest tak postępowy, że dziś większość ludzi
go nie rozumie a tym samym nie jest jeszcze na etapie, by go poprzeć.
Mam przekonanie, że w przyszłości dojdzie do zmiany konstytucji - na taką jaką pan
proponuje, czyli na konstytucję życia i miłości.
Większość społeczeństwa dzisiaj jest wciąż uśpiona, gdyż brakuje im uczciwych i rzetelnych informacji
na temat sytuacji w jakiej się wszyscy znajdujemy. Dzięki internetowi i np. Niezależnej TV
takich informacji pojawia się coraz więcej. Niech się pan nie zniechęca.
Jest duże prawdopodobieństwo, że pana projekt będzie budził należyte zainteresowanie
gdy ludzie "obudzą się" i zrozumieją, co jest przyczyną problemów we współczesnym świecie
i że można się z nimi uporać poprzez zmianę zapisów prawa.
Całość:

Wróćmy do dyskusji innowacyjnej na ten temat w Skypowych Wieczornych Rozmowach
W dniu 12 marca 2013 roku o 20,30.
Przygotujmy pytania do Pana Kazimierza Styrny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz