niedziela, 30 marca 2014

PRZECZYTAJ - POSŁUCHAJ - SKOMENTUJ

Zrobiłem stronę:

Obserwuję zainteresowanie tą stroną w tak zwanym Konwencie Narodowym Polskim
Dyskutanci wieczornych rozmów skypowych „bez opamiętania” krytykują tych z ulicy Wiejskiej w Warszawie.
Wymyślają co i raz nowe odmiany prochu.
Sądziłem, że próba włączenia dyskutantów z wieczornych rozmów do szkolenia kandydatów do polskiego parlamentu będzie strzałem w dziesiątkę.
I co?
Kolejny raz strzeliłem Panu Bogu w okno.
Jaki wniosek?
W tym gronie nowości nie są wskazane.
Jest to pewnie wynik licznika naszego życia.
A szkoda.
Szare komórki wymagają ciągłego treningu dla zdrowej fizjologii naszego życia.
Nie lubimy z tej wskazówki korzystać.
I tak pewnie zostanie.
Żadna prowokacja intelektualna nie działa.
Strony, które zrobiłem jako BLOGGER nikomu nie są potrzebne.
I jeszcze jedna moja uwaga. Od jednego z kandydatów do prowadzenie szkolenia dla parlamentarzystów otrzymałem  link
I co tam znalazłem?
Adres internetowej lokalizacji TALMUDU.
Nie czytałem przez całe swoje dosyć długie życie tego typu tekstów i nie widzę powodu bym teraz czytał.
Talmudyści robili i robią w Polsce bałagan.
My Polacy nie chcemy opanować żadnej partii by liczebnością w niej Polaków zrobić z niej polską partię..
To nie tak mili Państwo!
Przestańmy mówić „byle co”. Przejdźmy do prawdziwego polskiego wiecowania http://youtu.be/2zB3qRdeBJ0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz