czwartek, 28 lutego 2013

AGENCI WYSTĄP.DOŁĄCZ DO NICH


 Czyj to tekst?

(...)Upubliczniłem wszystkim pani Mario a mając na uwadze ryt historyczny Konwentu, rozbitego na kilka odłamów, nie mogłem wszystkich członków Konwentu, w tym i grupy Wrocławskiej utożsamiać ze zdrajcami. Nie mogę sobie pozwolić na stosowanie odpowiedzialności zbiorowej bo oskarżenie uczciwego człowieka jest najboleśniejsza. Natomiast w obecnej sytuacji strata jednego patrioty  jest stratą niepowetowaną. Jak na tak mało liczną organizację odsetek agenturalny jest porażająco wysoki. Grupa internetowa "wrocławska" cztery osoby, warszawska p. B., której wielkość jest nieupubliczniona ma w/g znanych mi nazwisk jeszcze większy odsetek. Moim obowiązkiem jest oddanie się  Ojczyźnie i Jej służenie. W tej sytuacji moje indywidualne działania jawne wystawiają świadectwo o mnie i moich dokonaniach. Chciałem br. wpisać w szyld K N P, w którym byłem do czasu pełnego rozeznania co do piątej agenturalnej działalności tej osoby. Ja z wrogami mojej Ojczyzny nie rozmawiam. Dopuszczam uzgodnienia tylko INFORMACYJNE z administratorami mojej okupowanej Ojczyzny.(...) 

Dopisek Bloggera:
Dołącz do nas - czyli do grupy wrocławskiej - jeśli czujesz się Agentem...ale ZDROWEGO ROZSĄDKU: 
http://konwent-narodowy-polski.pl.tl/
Napisz na adres:   
hs421@wp.pl  

1 komentarz:

  1. Witam!
    Pyta się Pan czyj to tekst, powiem wprost nie wiem. W nawale przeróżnej
    treści informacji skopiowałam ją, nie zapisując od kogo. Ponieważ otrzymana
    treść bardzo trafnie oddaje rzeczywistość, tę którą ja i mnie podobni odbie-
    rają.
    Pozdrawiam
    M.K.

    OdpowiedzUsuń